Sunday, June 29, 2014

THAT'S THE END OF IT

Dah sebulan aku tak update dalam blog ni.  Alasan? Takde mood.

Aku sekarang nak update beberapa peristiwa yang dah basi.  Bermula dari kisah kereta aku yang dah lebur.  Pada 7hb Mei jam 12.45pagi kereta aku dirempuh dari belakang oleh sebuah kereta jenis Honda Civic.  di perhentian teksi bertentangan dengan Hard Rock Cafe.  Pemandunya mabuk, aku tidak...Kereta aku diklasifikasikan sebagai "total loss" oleh insurance adjuster. 




Hasil pampasan insuran hanyalah ciput walaupun tidak seperti yang diharapkan....nak buat duit muka kereta baru pun tak lepas...apa daa..
Sekarang aku terpaksa meminjam kereta orang untuk bekerja.  Belum pasti apa next plan aku...tengah blur.



Si mangkuk hayun yang langgar kereta aku tu dapatlah hadiah saman dari polis...rm300.  Aku jugak yang merana....nasib badan....

No comments:

Post a Comment